Sony MDR-RF880RK

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-RF880RK op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Andrew Jakobs 02-04-2007
Geschreven voor: Sony MDR-RF880RK

Heb een nu een halfuur opgehad, en kan niets anders zeggen: wat een miskoop... Hij ziet er netjes uit, draagt ook fijn, maar het geluid is gewoon niet goed, nouja, misschien is het geluid wel goed, maar de koptelefoon gaat de heletijd het geluidsniveau compenseren, wat dus heel irritant wordt omdat bij veel nummers het geluidsniveau ineens omlaag gaat en dan weer normaal.. Dus als je bv techno ofzo wilt luisteren dan ben je dus mooi de pineut...
Hiervoor had ik de Philips SBC HC8655, die had maar 1 nadeel, namelijk als het geluidsniveau te zacht werd dan schakelde die zichzelf uit, en dat gebeurde dus al als er een seconden of 10 geen/weinig geluid was. Maar die deed verder niet proberen het geluidniveau te regelen.. (Helaas is die kapot gegaan omdatie gevallen was)..